Rastro de migas
- Inicio
- ›
- Axuda
- ›
- Que é a Sede Electrónica?
- ›
- Preguntas frecuentes sobre a Sede Electrónica
Para acceder á maioría de servizos da Sede Electrónica, requiriráselle o uso dun certificado electrónico.
Se xa posúe certificado electrónico pero ten dúbidas sobre se esta Sede Electrónica o admite, pode consultar a relación de sistemas de firma e certificados electrónicos admitidos.
Se, pola contra, non ten aínda un certificado electrónico ou comprobou que o que esta Sede Electrónica no o admite, consulte a axuda sobre firma e certificados electrónicos.
Dende a Sede Electrónica, pode acceder a unha listaxe de procedementos administrativos que pode elixir levar a cabo totalmente online ou acceder á descarga do formulario para o seu inicio en papel.
Para os que inicien os seus trámites online, hai unha serie de servizos dispoñibles na páxina da Sede que permiten consultar o estado dos trámites iniciados, emendar ou anexar documentación e obter unha versión imprimible do xustificante de rexistro electrónico.