Ministeri de Treball i Economia Social. Preguntes freqüents sobre la Seu Electrònica. Ministeri de Treball i Economia Social

Preguntes freqüents sobre la Seu Electrònica

  • Què necessito per utilitzar la Seu Electrònica?

    Per accedir a la majoria de serveis de la Seu Electrònica, se us requerirà l'ús d'un certificat electrònic.

    Si ja posseïu certificat electrònic però teniu dubtes sobre si aquesta seu electrònica ho admet, podeu consultar la relació de sistemes de signatura i certificats electrònics admesos.

    Si, per contra, no teniu encara un certificat electrònic o heu comprovat que el que teniu no és admès per aquesta Seu Electrònica, consulteu l'ajuda sobre signatura i certificats electrònics.

  • Què puc fer a la Seu Electrònica?

    Des de la Seu Electrònica, podeu accedir a un llistat de procediments administratius que podeu triar dur a terme totalment en línia o accedir a la descàrrega del formulari per al seu inici en paper.

    Per als que inicien els seus tràmits en línia, hi ha una sèrie de serveis disponibles a la pàgina de la Seu que permeten consultar l'estat dels tràmits iniciats, esmenar o annexar documentació i obtenir una versió imprimible del justificant de registre electrònic.